HIGHWAY 3 (Part 5) The Audi RS4 is back!! Police chase [HD]

12 нов 2019
3 548 584 Приказа

ATTENTION: IN THIS DOCUMENTARY SERIES CALLED ”HIGHWAY 3” WE FOLLOW A HAND FULL OF DRIVERS FROM THE UNDERGROUND CAR SCENE IN STOCKHOLM, SWEDEN. WE INSIST THAT NEITHER YOU OR ANYONE ELSE ATTEMPT TO RE-CREATE OR PERFORM ANYTHING YOU HAVE SEEN!
The Audi RS4 is back! The police wants revenge on Skurken after the last video. Police officers have even sent private messages to our instagram accounts requesting a rematch. Here it is
Driver: Skurken

Коментара
  • Snubben bara sitter och käkar en baguette

    Crocodile CrocodylinaeCrocodile CrocodylinaeПре дан
  • cops in sweden... go doing that in US you are dead

    WismeWismeПре 3 дана
  • 1:04_ they both was looking like "target acquired"

    Michael CornellMichael CornellПре 4 дана
  • Défier la police sur une course poursuite avec une rs4, c’est comme partir à un match de boxe avec une kalash... pas de couilles

    Kraan DeufKraan DeufПре 6 дана
  • Shit, föraren verkar jävligt lugn och sansad ändå. Jag skulle vilja veta vilken puls han hade, haha.

    Joachim PeterssonJoachim PeterssonПре 7 дана
  • With the money they do with the videos, they can buy 2 or more rs4, good investment!

    ViiperViiperПре 7 дана
  • If all this is real, this rs4 is gonna end badly

    ViiperViiperПре 7 дана
  • Someone give this man a seat in Formula 1😅

    Erlend SolvangErlend SolvangПре 7 дана
  • exhilarating. Get it boys.

    captain spauldingcaptain spauldingПре 7 дана
  • Есть русские?

    Benjamin NebgenBenjamin NebgenПре 8 дана
  • The car is so loud they can probably track you down through the whole city

    Alexandre DeschênesAlexandre DeschênesПре 8 дана
  • anyone up for a bank job? dont have to be well panned just make sure hes the driver and were good...

    TheBigTabsTheBigTabsПре 8 дана
  • Ausgangssperre?

    ESCO MOTORSESCO MOTORSПре 9 дана
  • Now, you can tell me if the person who run the police and post the video its out of jail?

    Silvavitorsilva SilvaSilvavitorsilva SilvaПре 9 дана
    • @Critical sure, 🙄, of course not. 😂

      Silvavitorsilva SilvaSilvavitorsilva SilvaПре 9 дана
    • Its not the same person

      CriticalCriticalПре 9 дана
  • He just eating a sandwich and enjoying the ride 🤣🥲

    J NastyJ NastyПре 10 дана
  • And what's missing inside these forehead bones .... I know, it's just a vacuum where there should be a human brain ... but a big fucking boil after every trip like this should make the piles of shit that this is wrong !!!

    Bo FlorinBo FlorinПре 13 дана
  • hehehehe

    Omar AliOmar AliПре 13 дана
  • Un pilote

    Zakaria LouniZakaria LouniПре 14 дана
  • sonrasini merak ediyon

    NarkozNarkozПре 14 дана
  • SCRAP Sounds like it’s under powered like 1.2

    Percy PlodPercy PlodПре 14 дана
  • Like clockwork on the night of the blood moon before the clock strikes midnight, a madman is seen filling up at the nearest petrol station while the city sleeps only to be brought to life with the howling grunt of an angry V8 as it prowls for its next victim.

    MrNoNoNo718MrNoNoNo718Пре 14 дана
  • ACAB

    KareeyKareeyПре 14 дана
  • Bro don't stop do this forever lol I love watching this stuff making me wanna go out and do it lol

    Brayden KeithBrayden KeithПре 15 дана
  • Cuts the lights doing over a 100 at about 5.20 😬

    omegaman 11omegaman 11Пре 16 дана
  • Tripaloski!

    Boyca 1600ccBoyca 1600ccПре 16 дана
  • Au volant C'est qui qui bombarde, c'est Michael knight

    Juude JuudeJuude JuudeПре 18 дана
  • Trolling 🤣

    Aize ZadrakAize ZadrakПре 19 дана
  • he looks like need for speed or Forza horizon with all camera views

    Mohamed CherifiMohamed CherifiПре 19 дана
  • 6:45

    SmurphySmurphyПре 21 дан
  • Dude smoking them police like a cigarette 😅😅🤣🤣 class video n sick tuning on your motors

    Liam KushLiam KushПре 21 дан
  • 4:13 -4:22 passenger just enjoying a sandwich 🥪

    Yolo Life 787Yolo Life 787Пре 22 дана
  • "cruising with players +200 RP"

    Samuel MelckerSamuel MelckerПре 23 дана
  • must be ARMENIAN

    anonymousanonymousПре 24 дана
  • Imagine his engine brake down while he is runnin, uff..

    Güner KayaGüner KayaПре 24 дана
  • 4min14 😂😂

    J-C GALAJ-C GALAПре 24 дана
  • Un vaisseau spatiale

    Naim BekkoucheNaim BekkoucheПре 25 дана
  • 8:13 is that a Loaf of bread?? Lmao so fucking awesome

    Nicki MadsenNicki MadsenПре 25 дана
  • 🚗😜😋🥪   🚓😡 🚓😡 🚓😡

    NateRiver NearNateRiver NearПре 25 дана
  • This is wrong in so many aspects

    that one guythat one guyПре 25 дана
  • ON SOME TRANSPORTER TING

    CHXKRACHXKRAПре 25 дана
  • Where is this mythical place where its only you, taxis and coppers on the road?

    Billy CarterBilly CarterПре 26 дана
  • Bad sportsman ship by not allowing the volvo to close enough to thing he had a chance. I now shut up and stand corrected as he stopped there for a slow close rolling start while he seems to hold it at about 90mph in 3rd with engine barely on tickover knowing any second he'll floor it a hyper sonic speed into another galaxy.

    Billy CarterBilly CarterПре 26 дана
  • no one: me in forza:

    oskaroskarПре 26 дана
  • The 5cylinders sound so unique 😍

    Winston PrattWinston PrattПре 27 дана
  • I love how your girl is just eating a sandwich 🥪lol 😆

    Winston PrattWinston PrattПре 27 дана
  • Good job man thanks

    Nahnouh KamiNahnouh KamiПре 27 дана
  • Haha I would very much like to learn from you

    JulessprodJulessprodПре 27 дана
  • You Drive audi ther best car in the World

    Dear KurdiDear KurdiПре 27 дана
  • one water please!!! :D

    DNSFNS_16vDNSFNS_16vПре 28 дана
  • U now how word works someone like this speed thru twon like 200km/h and they will never cach him and me going 10 more geting ticket, i think im gona buy audi rs4

    Patryk PawlakPatryk PawlakПре 28 дана
  • Passenger is a legend 😂

    Duckmcbin DuckmcbinDuckmcbin DuckmcbinПре 28 дана
  • Lekker broodje er bij en gaan

    Niek46braxhoofdenNiek46braxhoofdenПре 29 дана
  • Sick car, sick driver, even better baguette

    Dj Marvel BDj Marvel BПре 29 дана
  • These are probably some slavs driving the car. Thieves mask and adidas tracksuit :)

    Nikola VuckovicNikola VuckovicПре 29 дана
  • Yeah FUCK THE POLICE!

    Samuel ErikssonSamuel ErikssonПре месец
  • Lmao the dude with the sandwich. Nice driving bro that audi is fast.

    Christian ValentinoChristian ValentinoПре месец
  • Rs4 vs flic = aucune chance pour les flic le rs4 je le sur kiffe .

    Fabien DuvalFabien DuvalПре месец
  • 4:09 "Shit's bussin' respectfully"

    DakuPandaDakuPandaПре месец
  • Fuckin gangster wannabes love to knock the shit out of that lad in pass seat what the fuck is he sayin my man's for I got embarrassed for him

    Ross HeatonRoss HeatonПре месец
    • Did you have a stroke while typing a comment?

      Clogged VeinsClogged VeinsПре месец
  • I'm thinking France with the baguette 😂

    BrexitCub 38BrexitCub 38Пре месец
  • where is this it's defo not the UK or America

    BrexitCub 38BrexitCub 38Пре месец
  • Quality

    Bruce AlmightyBruce AlmightyПре месец
  • Yall are fucking dumb for putting other peoples life in danger. You Deserve to go to prison.

    ASUCbeschteASUCbeschteПре месец
  • pulls out a sub what a legend

    Brogan FoyBrogan FoyПре месец
  • Nice driver

    Narcos gtNarcos gtПре месец
  • Adidas track suit is a must in europe.😂

    George Lynch DixonGeorge Lynch DixonПре месец
  • Now normally, I don't condone this whole run from the police nonsense. However...... This is the UK. The most oppressed, repressed, taxed, and burdened populace in the entire Western Hemisphere. Total police state. So, as long as they don't hurt or kill anyone, or damage anyone's livelihood, then yeah....go for it.

    VladprydeVladprydeПре месец
  • They play gta in real life 🤣🤣😂

    Tarek AblaouiTarek AblaouiПре месец
  • Everything else on RSworld will be blocked, which is not terribly bad, but something like this just won't be blocked or reported, just great!😂😂😂😂

    Dieter Abou ChakerDieter Abou ChakerПре месец
  • Shit is the ultimate 1st person driving game!!

    KeyserSozeKeyserSozeПре месец
  • Good driver.....👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    a ba bПре месец
  • If you got bals do the same thing at the Netherlands bro they will get you in 10 minuts

    sahin gerisahin geriПре месец
  • Baby why does ur car change color every week

    paju talvitiepaju talvitieПре месец
  • Hur skulle han reagera om hans barn fick klara sig utan lärare? Skyldig till ekobrott slösar med polisens resurser. Hemskolning och ingen sjukvård för hans familj skulle vara ett bättre straff.

    Johan SköldJohan SköldПре месец
  • Damn no fries

    Joe SimonisJoe SimonisПре месец
  • Didn't get your fries?

    Joe SimonisJoe SimonisПре месец
  • CHWDP

    BracEk BracEkBracEk BracEkПре месец
  • Are these cars stolen or are they really owned by these guys? It would be pretty dumb to drive ur own car like this, that’s why I would say that the first thing is right...

    Professor FProfessor FПре месец
    • Some people will specifically give out their sports cars to these guys to race and escape the cops.

      Clogged VeinsClogged VeinsПре месец
  • Nice job

    Mathias KimpelMathias KimpelПре месец
  • Han sitter och äter hahahahah 6:32. Fan versus filmen här

    vilhelm vallbergvilhelm vallbergПре месец
  • 7:15 wtf is that police van gonna do? Watch him go by?

    FPSKoda4FPSKoda4Пре месец
  • fast and fourius in real life

    Robin BergoldRobin BergoldПре месец
  • Can't the cops read the license plate?

    Steve SmithSteve SmithПре месец
    • watch the interviews.. you'll find out

      CriticalCriticalПре месец
  • Bruh I laughed my @ss off 😂

    shawn strydomshawn strydomПре месец
  • 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    p pp pПре месец
  • I love you guys

    tuanc linctuanc lincПре месец
  • French tripaloski 😂

    ramzy el diazramzy el diazПре месец
  • Be like a need for speed carbon

    Hippolyte MARTINHippolyte MARTINПре месец
  • Vorsprung feckin quikasfeck

    Phil MulrooneyPhil MulrooneyПре месец
  • Lol passenger eating food 🤣

    deffstar69deffstar69Пре месец
  • I like what you do except you don’t obey traffic laws it’s not completey empty out there just don’t kill anyone cuz there is no turning back

    HAALOHAALOПре месец
  • 4:13 homeboy ba klämmer en fet baguette 😂😂

    Morris BanehagMorris BanehagПре месец
  • Mamma: vieni a casa che ho fatte le lasagne Io:

    Le clip del MLRLe clip del MLRПре месец
  • mans gotta eat on police chases

    Tim ThomasonTim ThomasonПре месец
  • All is well until one of the tyre bursts up

    PrathmeshPrathmeshПре месец
  • Both wearing same clothes because they can't identify who was driving..and neither can grass

    King CandyKing CandyПре месец
  • Is this ghostrider

    Andys Auto YTAndys Auto YTПре месец
  • I love the vids but this has to be fake if u saw that 22 vid where a car was fleing from cops the had a chopper and soo many police cars and those vids are always 1 cop and no chopper sooo idk🤨

    ChristopherChristopherПре месец
  • 4:25 “you wanna see sum real speed bitch”

    AllThingsMysticAllThingsMysticПре месец
RSworld